Nie otrzymałem e-Faktury.
Faktury generowane są w systemie automatycznie i powinny być dostępne w Panelu abonenta i-BOK do 3 dnia każdego miesiąca. Jeśłi ich nie widzisz, lub nie otrzymałeś e-maila z e-Fakturą, to:
- sprawdź, czy Twój program pocztowy nie oznaczył wiadomości, jako SPAM
- upewnij się, czy podany został właściwy adres e-mail do odbioru e-Faktur
- skontaktuj się z Biurem Obsługi tel. 33 482 0607, lub napisz wiadomość z Panelu abonenta i-BOK
Czas odblokowania usług w momencie zaległości.
Najszybszym sposobem na odblokowanie usług, jest dokonanie wpłaty przelewem bankowym. Księgowanie płatności w systemie odbywa się automatycznie w dni robocze o godz.18.00.
Jakie są koszty zerwania umowy ?
W przypadku rozwiązania umowy w trakcie okresu zobowiązania, Operatorowi przysługuje względem Abonenta roszczenie o zwrot przyznanej ulgi określonej umowie, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia rozwiązania Umowy.